close

 

YANG全方位人才培訓營ATC小編提醒 ~ The following questions apply to Buddhism, too.

(以下問答,同樣適用於其他宗教裡, e.g.佛教;很可能萬教歸宗,都是同一個神)  

3q-12-0108 

Me: God, can i ask you a question?

「上帝,我可以問你一個問題嗎?」

 

God: Sure

「當然可以」

 

Me: Promise me...you won't get mad

「答應我...你不要生氣」

 

God: I promise

「我保證」

 

Me: Why did you let so much stuff happen to metoday?

「爲什麽你要我今天很多不好的事物都發生我身上?」

 

God: What do you mean?

「你這是什麽意思?」

 

Me: Well, I woke up late.

「這樣的,我睡過頭遲醒了」

 

God: Yes

「是的」

 

Me: My car took forever to start.

「今天我車子花了很長時間才能發動」

 

God: Okay

「好的」

 

Me: On the way home, my phone went DEAD, just asI picked up a call.

「回家的途中,我正要接一通打來的電話時,手機就壞了」

 

God: All right.

「明白」

 

Me: And on top of it all off, when I got home, Ijust wanted to soak my feet in new foot massager & relax. But it wouldn'twork !!! Nothing went right today ! Why did you do that?

「除了以上的事,當我回到家,我正想要使用新買的足部按摩機、放鬆一下,但它不能啟動!今天沒有一樣順利的,爲什麽你要這樣做?」

 

God: Let me see, the death angel was at your bedthis morning, I had to send one of my angels to battle him for your life. I letyou sleep through that.

「讓我看一看,今天早上有一個死亡天使在你的床上,我必須派一個天使去與它戰鬥拯救你的生命,所以我讓你在這戰鬥的過程中熟睡。」

 

Me: Oh!

「哦!

 

God: I didn't let your car start because therewas a drunk driver on your route that would have hit you if you were on theroad.

「我沒有讓你的車啟動,是因為有一個醉酒司機在你每天經過的路上,若你照常上路,他就會撞到你。」

 

Me: (ashamed)

(感到慚愧)

 

God: Your phone went dead bcuz the person thatwas calling was going to give false witness about what you saidon that call, I didn't even let you talk to them so you would be covered.

「你手機剛好壞了,因為來電者要利用你說的話去做偽證,我不讓你和他們交談(就不會被牽連當中),你因此受到保護。」

 

Me: I see, God.

「我明白了...上帝」

 

God: Oh and that foot massager, it had ashortage that was going to throw out all of the power in your house tonight. Ididn'tthink you wanted to be in the dark.

「噢,那個足部按摩機它機器內部線路有短路,今晚會造成你家停電,我不覺得你會希望今晚在一片漆黑中度過。」

 

Me: I'm Sorry, God.

「抱歉上帝」

 

God: Don't be sorry, just learn to Trust Me...inAll things, the Good & the bad.

「不用對不起,只要你對於周遭發生的所有的事...好的壞的...學著信任我」

 

Me: I will trust you

「我會信任你」

 

God: And don't doubt that My plan for yourday is Always Better than your plan.

「不要懷疑,每一天我替你作的計劃永遠都比你的計劃更好。」

 

Me: I won't God...let me just tell you, Thankyou for Everything today.

「我不會了,上帝...我只想對你說,謝謝你今天所有安排的。」

 

God: You're welcome, son. It was just anotherday being your God and I Love looking after My Children..

「別客氣, 孩子。今天只是作為你的神的另一天;我喜歡眷顾我的孩子們。」

 

YANG全方位人才培訓營ATC裡,有句讓學習計畫小編印象深刻的話:所有一切的發生,都是最好的安排!藉這個機會,YANG全方位人才培訓營ATC小編推薦幾句佳句和大家分享分享~

 

用什麼角度看待自己,就決定自己的一生中將看見什麼

不要因上帝創造吃人的獅子而生氣,要為上帝沒為獅子裝上翅膀而感恩.

認識自己的不足,並經歷(上帝)的恩典是我們提昇自己最重要的一件事

 

YANG全方位人才培訓營ATC小編祝福大家學會逆向思考的藝術,讓自己早日擺脫怨懟一生~

Stressed is just desserts if you can reverse.

(如果你能逆向操作, 壓力就是甜點。)

 

 

YANG全方位人才培訓營ATC是您學習的好夥伴!

arrow
arrow
    文章標籤
    me you to your 上帝
    全站熱搜

    italent12 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()